Terugbetalingen en retouren

 

Overzicht

Bestellingen voor 14:30 uur besteld worden dezelfde dag nog verzonden via DHL. Als u in Nederland woont dan is de levertijd standaard 1 dag (*Let op dit kan afwijken afhankelijk van de bezorgdiensten). Daarnaast hanteren wij ook GRATIS verzending voor bestellingen die een totaalwaarde van boven de 150 euro hebben (geldt alleen voor Nederland, België en Duitsland).

Bestellingen na 15:00 uur worden de volgende dag verstuurd, mits het dezelfde dag verstuurd dient te worden dan rekenen wij een toeslag van 5 euro aan extra verzendkosten). Dit geldt ook voor het verzenden van bestellingen naar een postbus.

 

Buitenland

Zendingen naar Duitsland zullen 1-2 dagen duren. Voor alle overige zendingen verschilt dit per land. We kunnen u hier meer informatie over geven als u ons een mail stuurt via info@shipelektro.nl.

 

Retouren

Als u besluit een product te retourneren dan zijn deze kosten altijd voor de klant. Mocht er sprake zijn van een fout of defect dan nemen wij de retour kosten voor onze eigen rekening.

Belangrijke informatie wanneer u iets retour stuurt:

  • Zorg ervoor dat de adresgegevens duidelijk zijn vermeld en eventueel ook voor een verzekering tijdens de verzending.
  • Stuur uw retour altijd met duidelijke vermelding van het factuur- en/of ordernummer en uw adresgegevens. Zorg dat er uitdrukkelijk vermeld wordt wat de reden van retour is.
  • Zorg dat de artikelen veilig worden geretourneerd, zodat er tijdens het terugsturen de artikelen geen extra schade kunnen oplopen. Schade aan artikelen tijdens de zending kunnen niet op ons verhaald worden.

Er worden dus alleen franco zendingen bij ons aangenomen.

Wij hanteren een terugbetaling- en retourbeleid van 30 dagen nadat u de aankoop heeft gedaan. Wanneer deze 30 dagen verstreken zijn kunnen wij niet garanderen dat we een volledige terugbetaling of omwisseling van het product kunnen doen.

Wanneer u in aanmerking wilt komen voor het omruilen of retour zenden van uw product, dient het artikel in de zelfde staat te zijn waarin u het gekocht heeft en mag het product niet gebruikt zijn of gebruikssporen bevatten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of sanitaire goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging

Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  • Artikelen met duidelijke gebruikssporen
  • Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

 

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

 
Te late of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.

Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@shipelektro.nl.

 
Uitverkoop artikelen

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoop artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

 

Ruilen en retourneren

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@shipelektro.nl en stuur je artikel naar: Tinstraat 21, 2984 AN, Ridderkerk.

 

Verzending retouren

Om uw product te retourneren, dient u uw product te mailen naar: info@shipelektro.nl.

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

 

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@shipelektro.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.

 

Om u een gepersonaliseerde winkelervaring te bieden, maakt onze site gebruik van cookies.
cookie policy.
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
What are you looking for in Partdo?